Min SAGA

24. juni dro fem ungdommer mellom 18 og 23 år med ingen, eller lite turerfaring fra Oslo S til Lillehammer og langruta SAGA. Deltakerne fikk med seg GoPro-kameraer for å dokumentere, og underveis ble de også møtt av et filmcrew. Som de første til å fullføre SAGA, har de gitt oss en unik anledning til å oppleve turen gjennom deres øyne. Bli imponert og inspirert!

Publisert: 11. oktober 2023
Inspirasjon

Min SAGA

Som de første til å ha fullført langruten SAGA, har prosjektet og opplevelsen kulminert i denne minidokumentaren. Der følger vi de fem ungdommene Hassan, Rodrigo, Karianne, Dawit og Jessica gjennom denne naturopplevelsen for livet!

Se SAGA-eventyret her

Miniserie - SAGA

I serien får vi daglige oppdateringer fra SAGA-turen til den sjarmerende buketten vår. Alt fra små snutter som "Fjellgeita uten kondis" og "Du skal ikkje sove bort sumarnatta", til presentasjonsvideoer av deltagerne og videoer av oppkjøringen før turen.

Følg ungdommenes reise her!
Del artikkel:

Bli medlem